Slapplisa

Vilken segisdag. Jag sitter fortfarande i Pontus myskläder och snörvlar. Vi har kollat på film, Juno, och ätit lunch precis. Känner mig helt klart lite seg idag, men jag hatar att bara sitta hemma hela dagen. Att dessutom inte göra sig iordning känns så tråkigt. Tror minsann vi får åka hem till mig snart så jag får duscha och ta på mig ordentliga kläder. Sen ska vi fortsätta slappa. Pontus försöker få med mig ut och slå på rangen, vilket jag i och för sig gärna vill, men jag tror inte jag ska utmana ödet och öka min förkyldning. Vill ju bli frisk tills påsk! Dessutom måste jag fixa påskpresent till P, något tips?

Nej, dags att ta tag i mig själv och denna dag. Klockan är ju för bövelen tre!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0