Redo i Göteborg

Klockan är nu 22.30. Hade jag befunnit mig i Lund hade vi redan varit på väg ut, men nu har vi knappt börjat förfesta.  Känns konstigt, like back in old days, men det kommer bli kul! Nej, nu ska det drickas lite vin och lyssna på housemusik a la nyaste nytt, underbart med Johanna som håller sig updated!

Ikväll har jag på mig:

T-shirt, Nelly (Johannas)
Kjol, MQ
Skor, DonDonna
Klocka, D&G (Johannas)
Armband, Tomas Sabo


Tack mina vänner för tipsen om byxorna. Jag tror bestämt jag behåller dom, nya pengar på ingång som sagt ;)

Hoppas ni får en lika trevlig kväll som oss. Nu ska vi dricka kaffe, sen börjar festen!
LOVE

Kommentarer
Postat av: frida

tycker absolut du gör rätt i att behålla dom:)

jag vet inte alls hur det blir idag.. känner lite att det får bli något som bestämms under dagen.. jag jobbar så dom andra får bestämma åt mig;) haha... men jag känner att jag likagärna kan sitta någonstans och äta och dricka lite vin som att gå ut.. båda alternativen är lockande.. haha.. vem vet, det kanske blir en hel lugn kväll till slut.. men vi får se.. kan väl höras lite senare ? ha en bra dag i solen! puss

2009-04-18 @ 10:24:27
URL: http://fridacarolinaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0