Onsdag

Hej hopp!

Fattar inte varför det inte går att mobilblogga helt plötsligt? Försökte flera gånger igår, well oh well.

Gårdagen var mysig och lugn. Efter att ha klippt Pontus hår (det ni) åkte vi ut till Blixtorps range för att slå varsin hink. Jag fick med mig Anna också, kul! Det gick inte riktigt så bra som jag hoppats att slå, men nästa gång så!

Sen åkte jag och Anna hem till henne för att ha lite myskväll. Vi lagade tacos och såg film. Mys! Jag fick dock världens magknip senare, så mamsen fick komma och hämta mig. Inte alls kul! Idag är det tack och lov bättre!

Efter en lugn snart på dagen är det nu dags för middag. Sen ska jag hem till Sophie för att bara påskgodis, yey!

Later!

Kommentarer
Postat av: ida

men Malin då....

In och gå med i min grupp nu då på facebook!

Den heter Varbergsbloggarna.





Kram

2009-04-08 @ 14:24:31
URL: http://bida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0