Ge mig mitt internet, tack!

Jag håller på att börja klättra på väggarna utan internet. Det är nästan skrämmande hur beroende man är. Först och främst så kan jag ju inte sitta hemma och göra research till projektet, utan måste sitta här på Studiecentrum. Det känns förövrigt som att jag bor här just nu. Dessutom kan jag ju inte lyssna på någon bra musik hemma (då jag alltid använder Spotify), man kan inte facebooka, blogga eller kolla surfthechannel. Värdelöst helt enkelt.

Idag har vi suttit på SC hela förmiddagen, sen lunchade vi på Kåren. Det blev hambrugare, gott gott! Efter lunch stack jag hem för att fixa lite ärenden. Efter allt fix tyckte jag att jag förtjänade lite vila, så jag åkte hem till Sanna där hon och Cicci redan låg och solade. Tanken var väl att vi även skulle plugga, men det blev inte mycket med det. Desto mer att göra ikväll alltså, yippie..

Vid fyratiden började det blåsa så jag begav mig till baka till mitt nya "hem" och här sitter jag. Nu tänkte jag däremote lämna denna plats till förmån åt min lägenhet som ser ut som raset, då jag lämnat ett bombnedslag efter mig. Suck.

Vill bara ha helg tack!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Känns som att det går bra nere i lund vännen:) kommer snart ner och räddar dig

2009-04-24 @ 08:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0