Ännu en dag vid fästningen..

Att gå på stan en helgdag är inte att rekommendera! Eftersom jag själv jobbat i butik har jag de senaste helgdagarna aldrig befunnit mig ute på fältet så att säga, så jag hade hel glömt av hur hysteriskt det kan vara. Visserligen brukar det vara mycket i butiken, men ändå. Galet! Folk överallt! Att vädret är 16 grader och sol kanske bidrar till att det flockas ännu mer. Systemet var även det ett kaos, OMG! Låånga köer och nästan alla goda cider var slut :(

Så efter att ha svettats på systemet och därefter konkat runt på kubb genom stan var det wonderful att lägga sig nere på en filt vid fästningen med sina älskade vänner. Så mysigt! Emma & Jennifer hade bakat och fixat, ja alla bidrog iofs med något.


Ida, Karolina & Angelica lapar sol

Jennifer & jag

 


 
                   Ronja                                                            Lotta

    Årets första jordgubbe

Nu vankas middag hos P och sedan fest med tjejerna hos Ronja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0